Dalšími běžnými parametry jsou otáčky a teplota motoru, poloha plynu a mnohé další. Tyto údaje lze většinou již získat přes komunikační rozhraní přímo z ECU (běžně 15-50 údajů přímo z ECU, nejčastějji přes CAN sběrnici).
Problémem není ani záznam dat, které nejsou nabízeny v CAN protokolu dané řídící jednotky motoru. ECU nabízí kromě vstupních parametrů i velkou řadu hodnot výstupních - různé korekce, doby vstřiku, předstih atd.)
Jakákoliv další veličina převeditelná na elektrické napětí lze ukládat pomocí analogových vstupů do dataloggeru. Jsou to např. signálu z tlakových snímačů na brzdových okruzích, výstup z termočlánku měřící teplotu výfukových plynů, záznamy bezkontaktních termosnímačů pro měření teplot pneumatik atd.
Data mohou být doplněny synchronizovaným záznamem z HD kamery, díky kterému lze získat hlubší náhled do techniky jízdy jezdce.
Záznam dat z jízdy a následná analýza je velmi účinným nástrojem ke zlepšení závodních výsledků. Lze tak snadno a v krátkém čase posunout nejen limity jezdce (stopa, průběh brždění, atd), ale případně i motocyklu (jiné převody, nastavení podvozku).
Současné systémy nabízejí velmi kvalitní záznam z GPS (využívá se jak klasický systém GPS tak současně i systém Glonas čímž se zvýší přesnost určené pozice. Ze sledování pozice motocykly během jízdy sledujeme stopu, brždění a zrychlení a lze provnávat jednoltivá kola případně úseky okruhu.
Nabízíme poradenství ve výběru vhodného přístroje, montáž a zaučení pro obsluhu a analýzu.